RSS

Rindu.....

terasa rindu kat mak angkat aku sorang ni..nama dia aunty jenny...mana aku nak cari dia ni lagi...rasa macam nak drive g melaka cari dia je..tp kat mana pulak aku nak cari..mak angkat aku ni banyak da tlg aku...lagi2 time saat aku seorang diri di NZ.. dia banyak bg aku nasihat, jaga aku time sakit, time sedih,time malalak nak balik malaysia..dia selalu kat sisi ni...kirenya dia macam mak aku la kat sana.rasa2 rindu gan masakan malaysia dia tlg masakkan..rasa rindu nak hug mak aku..aku terus hug je dia.bile rasa sangat down, dia selau bg aku semangat..yela hidup kat sana gan negara sendiri berbeza..lagi aku sorg2 je melayu, member yg lain semua cina.evendo serapat mana pun aku gan dorang tp bebeza gan kaum sendiri jugak..time aku nangis dia pun nangis..time aku happy dia lagi happy...dah 2 thun aku balik malaysia..2 thun gak la aku x dapat2 cari dia..tahun ni aku tetap berusaha mencari dia...dah rindu nak peluk mak angkat aku sorang da ni... :(

0 comments:

Post a Comment