RSS

usrah di KLIUC....

Alhamdulilah....hampir 3 minggu aku tak pg surau..dapat jugak ilmu2 baru...hati ni bertambah yakin dan tenang sahaja....harini kami belajar mengenai udara...bertapa nikmatnya udara yang kita miliki hari ini...selama ini aku buta..buta hatiku..buta akalku...kelu lidahku..dengan keaggungan ciptaanya..Allah maha kaya..kaya dengan segala ciptaanya..aku bersyukur dengan segala atas nikmat mu Ya Allah...seketika..aku berfikir sejenak..selama ini aku hidup dengan segala limpah kurniaanya..tapi penah kah aku bersyukur ke atas segala kurniaanya..aku leka..aku lalai..banyak yang telah ku pelajari dari usrah hari ini..aku sedar aku hanyala milik yang esa..aku dihidupkan...dan kepada mu juala aku dikembalikan..semoga hati ini lebih damai dalam mencari secebis keinsafan..moga Allah membimbing ku...Amin...

0 comments:

Post a Comment